Organizace dne
- 6.45 – 8.00 scházení dětí, ranní hry dle přání dětí (psychomotorické a konstruktivní hry), didakticky cílené činnosti ve skupinách či individuálně
- 8.00 – 9.00 komunitní kruh, jazykové chvilky, ranní cvičení, didakticky cílené činnosti ve skupinách či individuálně, hygiena
- 9.00 – 9.15 svačina
- 9.15 – 9.40 didakticky cílené činnosti (záměrné i spontánní učení) - individuální, skupinové i kolektivní; řízené aktivity, příprava na pobyt venku
- 9.45 – 11.45 pobyt venku
- 11.45 – 12.45 hygiena, oběd, příprava na odpolední odpočinek, převlékání, osobní hygiena
- 12.45 – 14.25 odpočinek dle potřeb dítěte, poslech čtené pohádky nebo audio-pohádky, náhradní klidové aktivity, individuální práce
- 14.25 – 15.00 stlaní lůžek, pohybové chvilky, hygiena, svačina
- 15.00 – 16.15 odpolední zájmové činnosti, volné hry dětí, rozcházení dětí
Režim dne je volný, flexibilní a pružně se přizpůsobuje aktuálním potřebám probíhajících vzdělávacích aktivit.