Organizace dne
BERUŠKY:
- 6.45 – 8.00 scházení dětí, ranní hry dle přání dětí (psychomotorické a konstruktivní hry), didakticky cílené činnosti ve skupinách či individuálně
- 8.00 – 8.45 komunitní kruh, jazykové chvilky, ranní cvičení, didakticky cílené činnosti ve skupinách či individuálně, hygiena
- 8.45 – 9.05 svačina
- 9.05 – 9.30 didakticky cílené činnosti (záměrné i spontánní učení) - individuální, skupinové i kolektivní; řízené aktivity, příprava na pobyt venku
- 9.30 – 11.30 pobyt venku
- 11.30 – 12.30 hygiena, oběd, příprava na odpolední odpočinek, převlékání, osobní hygiena
- 12.30 – 14.25 odpočinek dle potřeb dítěte, poslech čtené pohádky nebo audio-pohádky, náhradní klidové aktivity, individuální práce
- 14.25 – 15.00 stlaní lůžek, pohybové chvilky, hygiena, svačina
- 15.00 – 16.15 odpolední zájmové činnosti, volné hry dětí, rozcházení dětí
MOTÝLCI:
- 6.45 – 8.00 scházení dětí, ranní hry dle přání dětí (psychomotorické a konstruktivní hry), didakticky cílené činnosti ve skupinách či individuálně
- 8.00 – 9.05 komunitní kruh, jazykové chvilky, ranní cvičení, didakticky cílené činnosti ve skupinách či individuálně, didakticky cílené činnosti (záměrné i spontánní učení) - individuální, skupinové i kolektivní; řízené aktivity, hygiena
- 9.05 – 9.30 svačina, příprava na pobyt venku
- 9.30 – 11.45 pobyt venku
- 11.45 – 12.45 hygiena, oběd, příprava na odpolední odpočinek, převlékání, osobní hygiena
- 12.45 – 14.25 odpočinek dle potřeb dítěte, poslech čtené pohádky nebo audio-pohádky, náhradní klidové aktivity, individuální práce
- 14.25 – 15.00 stlaní lůžek, pohybové chvilky, hygiena, svačina
- 15.00 – 16.15 odpolední zájmové činnosti, volné hry dětí, rozcházení dětí
Režim dne je volný, flexibilní a pružně se přizpůsobuje aktuálním potřebám probíhajících vzdělávacích aktivit.